Практическое занятие № 2
П л а н
- Формирование лексических навыков (что значит слово).
- Сущность содержания обучения лексике.
- От чего зависит объем индивидуальных семантических полей?
- Способы семантизации лексического материала.
- Система лексических упражнений.
Практичне заняття № 3
Навчання фонетичного матеріалу
П л а н
Заняття I
- Фонетичний мінімум. Основний ланцюг навчання фонетичному матеріалу. Принцип апроксимації. Формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок.
- Навчання звуків іноземної мови. Вправи на рецепцію і репродукцію звуків.
- Автоматизація учнями нових звуків на основі імітативного та аналітико-імітативного підходів.
Заняття II. Навчання інтонації іноземної мови.
- Визначення інтонації. Ланцюг навчання інтонації. Ознайомлення учнів з новими інтонаційними моделями. Процес їх автоматизації.
- Вправи на рецепцію інтонаційних моделей.
- Вправи на репродукцію інтонаційних моделей.
- Модель формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок в учнів середньої школи.
Л і т е р а т у р а
Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов. — Київ: Ленвіт, 2002. — 328 с.
|