Меню сайта
Поиск по каталогу
Каталог статей
Начало » Статьи » Учебные материалы » МПИЯ

Практические занятия. III курс
Практическое занятие № 2

П л а н
  1. Формирование лексических навыков (что значит слово).
  2. Сущность содержания обучения лексике.
  3. От чего зависит объем индивидуальных семантических полей?
  4. Способы семантизации лексического материала.
  5. Система лексических упражнений.

Практичне заняття № 3
Навчання фонетичного матеріалу

П л а н

Заняття I

  1. Фонетичний мінімум. Основний ланцюг навчання фонетичному матеріалу. Принцип апроксимації. Формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок.
  2. Навчання звуків іноземної мови. Вправи на рецепцію і репродукцію звуків.
  3. Автоматизація учнями нових звуків на основі імітативного та аналітико-імітативного підходів.
Заняття II.  Навчання інтонації іноземної мови.
  1. Визначення інтонації. Ланцюг навчання інтонації. Ознайомлення учнів з новими інтонаційними моделями. Процес їх автоматизації.
  2. Вправи на рецепцію інтонаційних моделей.
  3. Вправи на репродукцію інтонаційних моделей.
  4. Модель формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок в учнів середньої школи.

Л і т е р а т у р а

     Ніколаєва С. Ю.  Методика викладання іноземних мов. — Київ: Ленвіт, 2002. — 328 с.

Категория: МПИЯ | Добавил: Админ (18.05.2007)
Просмотров: 2121 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Категории каталога
Педагогика [1]
Разное [2]
МПИЯ [2]
Методика преподавания иностранных языков
МВРЛ [2]
Методика воспитательной работы в детском лагере
Друзья сайта
 
 
©  Иняз, 2007—2009